Eit juleønske…

 

Til jul ønsker eg meg ei t-skjorte med «Eg hater sylteagurk» påskrevet på nynorsk, engelsk, tysk, dansk, ukrainsk, polsk og russisk! På forhånd takk!

Kva er greia med å putte sylteagurker på all mat her nede? Eg er sikker på at om jeg hadde bestillt pannekake hadde det vært sylteagurk på den og! Æsj!

(Ellers har vi tatt inn på eit passe fint motell i Polen, også det med vegg til vegg-teppe med med dobbeltseng og dobbeldyne (!!!) Reiser videre morgen supertidlig. Hipp hurra for ein bra dag og antihurra for sylteagurk)

IMAG4680

Ukrainsk pizza med pølse, dill, rømme og… (trommevirvel) sylteagurk!

 

Liker du sylteagurk? (Hvis du gjør det er du teit!)

4 thoughts on “Eit juleønske…

Legg att eit svar

