Minioppdatering

I går var shoppedag, og siden dette ikkje er ein fjortisblogg dropper eg å skrive en lang liste over alt vi har kjøpt. Uansett er det muligens fare for overvekt på flyet… (Både med meg og bagasjen min).
DSC01913Eg kjøpte bursdagspresang til pappen min. 3 personer (2 som pakke og ein som såg på) brukte ca 15 min på å få den bein og fin, mens vi hadde det litt travelt. Nå skal pakken passere 5 landegrenser før den kommer frem til mottakeren, så det blir spennende å se om det var verdt alt stresset. (Olaug får og bursdagspresang, men den pakker eg heller inn sjøl, så eg kan bruke ferien på å ha det gøy)

Ellers fikk jeg se taket på huset Olav Emil bodde i da han var liten og skolen han gikk på. Fint tak og fin skole.

Vi var og på middagsbesøk hos ei norsk dame som bor her nede. Det var koslig, og vi fikk endelig ha fysisk kontakt med hund igjen:

DSC01918Nå er vi klare for avreise mot Johannesburg for en natt før turen går videre til Krugerparken 3 netter. Det er veldig mulig at vi er uten internett en stund nå, så om vi forsvinner herfra er det forhåpentligvis fordi vi ikkje har nett, og ikkje fordi vi er spist av løver og tigre.

Dagens funfact: Bilsterioen vår liker ikkje Taylor Swift.

One thought on “Minioppdatering

  1. Hvis dere klarer å bli spist av tigre har dere virkelig navigert feil! De nærmeste tigrene er vel i India…
    Hyppige oppdateringer settes stor pris på av leserne, som er mange!!

Legg att eit svar

