Kjære googler (Del 4: Fjortiz versjonen)

Advarsel: Svært useriøst innlegg! 

fjortiz

Lista over kva folk googler for å komme seg inn her vokser for kvar dag (eller måned for å være meir presis).  Leserene mine har tydligvis full sympati for fjortisene og vil at dei skal få svar på det dei lurer på/googler.

Når eg tenker meg om forstår eg eigentlig denne sympatien svært godt. Sånn såg eg ut når eg var fjorten:
fjorten

Det tok eit par år frå eg var fjorten til eg blei fjortiz (som er ein alder og ikkje ein tilstand). Om eg hadde ein bra dag hendte det at eg viste frem den fine magen min:
Feb23019

Ikkje nok med at eg hadde mage. Pupper fikk eg og. Det var tydligvis stor stas:
DSC08340

Men dette skulle egentlig ikkje handle om meg. Her er lista over greiene alle fjortizkidza har googla for å komme seg inn på bloggen min (saman med svara på alt dei lurar på som dei ikkje får svar på frå klara klok).

«slutte med pepsi max symptomer»
DSC04935
Å slutte med pepsi max ser er ærlig talt ikkje poenget med, men om du er så avhengig at du får symptomer når du ikkje drikker det så er det kanskje på tide å trappe ned litt. Då eg slutta å drikke pepsi max (ein gang for lenge siden) var det einaste symptomet eg opplevde at lommeboka blei litt meir fornøyd. 

«yolo ting å gjøre»
Fest med John Magnus. Det blir bare ikkje meir «YOLO» enn det:
04032011565
(JM: Hvis du lover meg å aldri få sånn grusom bart igjen, så lover eg å ikkje poste fleire sånne bilder av deg, med mindre du vil det da.)

«skittnes vodka»
…har vi aldri hørt om! Men på generell basis anbefaler eg å ikkje drikke vodka i det heile tatt.

«tennis homo mannen som elsket yngve sitat»
tenniz

«Tennis?! I Frelsaren Jesu Kristi navn! Har du fått AIDS eller?»

«artig leik»
Då eg var fjortis var yndlingsleken min «blipp blopp». Den er så enkel at sjølv ein fjortis kan klare det. Du samler alle vennene dine rundt eit bord. Alle fyller munnen med vann og legger haka på bordet. 1.mann sier «blipp». Nr. 2 sier «blopp» og slik holder man på annan kvar gang heilt til man er lei/veldig våt/tom for vann/har blitt smitta av eventuelle sjukdommer ein måtte ønske seg. (Ja, tidenes mest meiningslause leik, men artigare blir det ikkje. Dessutan er det ein leik der ingen vinner: alle er tapere, og det er jo bra!)

«nyttårsforsetter blogg yolo»
Her er innlegget eg skreiv om nyttårsforsettene mine. Dei er ikkje så veldig YOLO og eg kan nevne at det egentlig ikkje går så veldig bra. Nyttårsforsett er for tapere!

«blokkfløyte justin bieber»
Eg liker hverken blokkfløyte eller Jusin Bieber, så eg hverken kan eller vil hjelpe deg her. Men eit bilete kan du vel alltids få:
JBfløyte
(Takk til Marta)

«valeria lukyanova wiki»
valeria
Denne flotte dama (eller kva enn ho er) har desverre ikkje noko wikipediaside på noko forståelig språk, men her er hvertfall eit bilete. Og dagens funfact: Eg er ein cm høgare enn henne!

«eg nake»
Gjør du? Det har eg og gjort!
IMAG6301-1-2

«50 shades of grey justin bieber»
Ifølge ryktene skulle Justin Bieber spille i «50 shades of Grey»-filmen. Ifølge enda nyere rykter skal han heldigvis ikkje det (ikkje det at eg bryr meg, eg skal ikkje se filmen uansett!)
jb
(Takk til Marta som har laga dette bildet for meg! Eg gav henne stikkordene, og ut ifrå resultatet kan ein vel gjette seg frem til at Marta sansynligvis aldri leste «50 shades of Grey»!)

«harryeste opplevelser»
Som gramatikk-nazien eg nokon ganger er (til tross for at eg ein eller annan gang ramla mellom nynorsk-stolen og bokmål-stolen) vil eg bare pressisere at det ikkje er noko som heiter «harryeste».

Harry – Meir Harry – Mest Harry!
(Eg åpner forresten for debatt om Harry skrives med stor eller litan «H»… Slå dykk laus i kommentarfeltet!)

Eg er vestlending av den typen som ikkje høyrer på vassendgutane og har felleskjøpet dress, så mine Harry-opplevelser er heldigvis svært begrensa, men her er eit bilete frå harryhandel på Svinesund:
Harryeste

Dei siste innlegga mine har eg avslutta med ein avstemming for kven av googlerane som skal få hjelp. Lista over ting folk har googla er fremdeles lang som eit vondt år, men denne gangen blir det ingen avstemming. Reiseføttene skal ut på tur igjen, og om dei har internett på andre siden av kloden så kjem det forhåpentligvis rikelig med blogginnlegg derfra og.
Mens dere venter kan dere jo diskutere:
Skal utrykket «Harry» skrives med stor eller liten «H»? Korleis går det med dine nyttårsforsett? Kva synes du om Justin Bieber? Er du fjortis? Fikk du evt. noko hjelp av dette innlegget? Kledde eg kvisene eg hadde då eg var fjortiz?

2 thoughts on “Kjære googler (Del 4: Fjortiz versjonen)

  1. Eg vil seie at «harry» bør skrivas med liten h, då det er eit adjektiv og slik skriv me adjektiv på norsk (i motsetnad til på engelsk).
    Og ja, eg lovar å aldri gro ein slik bart att…men du kan berre leggje ut bilete av meg fordetom!
    Nyttårsforsetta mine gjeng så som så…vurderar å tenkje på å starte å jogge neste veke.
    Justin er drømmemannen <3<3<3<3<3 (utanom One Direction, soklart). Noko som syner at eg vel er fjortis no.

    • Eg er enig med deg. Likevel ser eg at eg har skrevet det med stor H. Tabbe…
      Tusen takk… Kanskje det blir eit nytt innlegg bare til deg igjen snart. Du får gi meg ein lyd neste gang du kjem til bergen, så kan vi jogge sammen.

Legg att eit svar

