Bergen-London

JMOEHurra for verdas beste mann som hadde bursdag i går (eg sikter fortrinnsvis til han til høgre, sjølv om Kapten Sabeltann ikkje er så verst han heller, sjølv om han ikkje har hatt bursdag i det siste).

Ellers da? Nei, kvar skal eg begynne? Kilroy og British Airways er optimister. Kanskje litt for optimister:

IMAG6810

50 Minutter frå flyet lander til neste gate stenger er umulig. Hvertfall når dei teite flyplassmennene nekter å slippe deg frem i køen sjølv om det er eit minutt til flyet går. Kanskje British Airways synes at eg er feit og burde trene meir. I går ble det hvertfall intervalltreningsøkt gjennom proppfull flyplass.

IMAG6818

…og eg skal aldri igjen le av folk som er forbanna og lager eit stort poeng ut av at dei trykker 1000 ganger på den raude knappen. Hadde denne maskinen stått ved siden av gaten eg aldri slapp igjenom hadde eg klikka eg og!

Verdas kosligeste dame fortalte meg at eg ikkje slapp inn på flyet (sjølv om det stod rett forran meg) og trøsta meg med at nå fikk eg se London. Her er det eg har sett av London:

IMAG6819

Synd lyden ikkje kom med på bildet. Briter eiger ikkje køkultur!

 

 

Og etter over en time i kø (på toppen av alle dei andre timene):

DSC06296

Er man i England så er man i England.

Nå skal eg opp til vegg til vegg-teppet…

DSC06266

…og koooose meg med alt gratisstæsjet dei har gitt meg for at eg ikkje skal være altfor sinna (og illeluktende):

DSC06267

 

…og så gleeeder eg meg til å ta på meg denne:

 

 

DSC06264

British Airways har heldigvis innsett at det er teit å oppfordre til intervalltrening på flyplasen utan å gi kompesasjon (i form av ei t-skjorte i størrelsen ekstra stor hest).

…og etterpå skal eg forhåpentligvis:

DSC06282

DSC06290

 

 

«Got no place to go

But there’s a girl waiting for me down in Mexico

She got a bottle of tequila, a bottle of gin

And if I bring a little music I could fit right in»

 

4 thoughts on “Bergen-London

    • Jo, det er litt synd på meg. Men vinen var hvertfall god! Dessuten er det synd på dei som skal sitte ved siden av meg på flyet! Eg kunne gitt nesten kva som helst (bortsett frå 300 kr) for reine sokker. Reint undertøy og en annan t-skjorte hadde heller ikkje skada. Dusteflyplass som bare har superdupereksklusive veskebutikker!

Legg att eit svar

