«Gje meg ein ambulanse så eg kan forstå»

Det har vært stille frå denne kanten den siste uka. Det er hverken manglende internett, naturkatastrofer eller død og fordervelse som er skyld i bloggtørken, men mangel på spennende ting å dele.

Den siste uka har vi gått rundt som unger fanga i ein evig lille-julafta. Vi har vi venta og gleda oss og stadig vekk fått draumande knust! I rein desperasjon har vi brukt tida på bl.a:

-Springe om kapp med ekornene i parken. (Trening 2200 m.o.h er vist tyngre enn «vanlig» trening)
-Ta bilder av ekornene i parken.
DSC07330
-Oppdage god (les: Ikkje-meksikansk) og sunn mat (servert av ein fyr som i motsettning til nesten alle andre meksikanere såg god og sunn ut og som i tilegg kunne lage kaffe.)
DSC07173
-Lært at «kaffe» på spansk er «kaffe».
-Tatt Crossfit-jomfrudommen min!
-Hatt problemer med å gå 3 dager etterpå!
-Tatt bakholdsangrep på politiet. Dei såg overaska ut!
DSC07178
(Her er dei snikfotografert, så då ser dei sjølvsagt ikkje så overaska ut).
-Sikla på alla ambulansene i denne evig-store byen.
DSC07179
-Feira ting som har gått bra men så gikk det ikkje så bra likevel (men corona og sushi er hvertfall altid godt).
DSC07187
-Sett at røde kors i Mexico (i disse katastrofetider) har ganske mykje meir å gjøre enn til dømes i Noreg.
DSC07180
-Sovet!

Oppsummering: Bortsett frå spising, trening, shopping, gåing og soving har vekslet mellom håp om at ting ordner seg og irritasjon over at ting tar tid og stadig blir utsatt. (Og eg som synes at «african time» er teit! «Mexican time» er verre!)

Vi tok til slutt saken i egne hender, og i dag ordna ting seg omsider:
IMAG7003

Rolig, men likevel spennende og lærerik arbeidsdag gjennomført i ein privat ambulansetjeneste i Mexico City. I morgon har vi ein ny og spanande arbeidsdag i vente!

4 thoughts on “«Gje meg ein ambulanse så eg kan forstå»

    • Til å ha ganske mykje å klage på har vi egentlig ikkje så mykje å klage på 🙂 Mexico er flott og ting går fremover! Omsider…
      Du får glede deg litt ekstra til LA 😉 Det skal eg, sjølv om det ikkje er minusgrader her.
      Natta mannen. Hils folk!

  1. Du/dere er jo heldig(e) som har så herlige omgivelser å være frustrert i, da. Jeg har en ambulanse her til deg. Du kan få den når du en gang kommer hjem til kalde, gamle Norge. Tror kanskje du må fortsette å svinge pisken litt om det skal bli et action eventyr ut av turen, men det får du nok fint til. Jeg liker uansett å lese om dine meksikanske eskapader med eller uten ekorn/politi kombinasjonen. Schmask.

Legg att eit svar

