#Denfølelsen

1392245080743#Denfølelsen når du lover heile verda (hvertfall den andelen som har internett) tidenes mest spanande innlegg, men ikkje får det til på over 3 måneder.

#Denfølelsen når meir enn ein person (som du ikkje er gift med) saknar deg på bloggen din.

#Denfølelsen når du innser at du skal til å poste nakenbilete frå snapchat på bloggen din for å få tilbake alle leserene du har mista på å være vekke i ein halv evighet. (Skal eg synke lavere nå må eg få meg falske negler, bytte ut Laffen i ein chihuahua og skrive om kva eg har i toalettveska mi!)

#Denfølelsen når du innser at på alle dei månedane du ikkje har publisert livet ditt på internett, ikkje har skjedd nokon verdens ting som er verdt å publisere! (Mulig eg tar feil. Benytt deg gjerne av kommentarfeltet om du kjem på noko fantastisk som har skjedd i livet mitt dei siste månedane)

20140228_203435

Eg veit ikkje heilt om eg er tilbake eller ikkje, men fortvil ikkje. Serina (som er 26 år og 5 dager i skrivende stund) har lovd å skrive gjesteinnlegg om kjøttetende bakterier. Eller var det inskekter? Bra blir det hvertfall!

8 thoughts on “#Denfølelsen

      • Jeg ser at det har jo vært både jul og nyttår siden forrige innlegg. Det hadde vel kanskje vært noe å blogge om? Den siste hepatittvaksinen. Sprøyter er jo interessante temaer. Du kunne jo også ha skrevet en anmeldelse av Dominion.

        • I jula kjørte eg mange mil i bil og på nyttårsafta drakk eg munkholm på jobb. Og så var det nokon som fyrte av ei rakett. Ikkje mykje å skryte av…
          Dominion fortjener kanskje eit eget innlegg etter hvert ja, men akkurat nå får eg abstinenser bare av å tenke på det 😦
          Har eg ikkje skrevet nok om sprøyter her? Og eg døde jo ikkje av den, og da er det jo ikkje noko spanande!
          Men takk for innspilla og god natt! I moron kjem gjesteinnlegg av ei du kjenner godt ❤

  1. Du kan jo skrive dei siste avsnitta og publisere verdas lengste innlegg om Mexico. Det blir sikkert spennande.

Legg att eit svar

