Bursdag!

Bloggen har bursdag! Eg har bursdag! Yay og hurra for oss. Eg er ikkje i skrivehumør, så her er litt meir ventemusikk. Eg føler denne sangen beskriver humøret mitt og midtlivskrisa eg går gjennom akuratt nå…

26 år! Livet er hardt! Livet er ei bitch og så døyr du! IMG_20141028_122056[1] Eg kjem sterkere tilbake, og det går forhåpentligvis ikkje 40 mandager (isj) denne gangen!

(Og til alle dykk som «saknar» meg så eg det lov å hjelpe meg ut av skrivesperra med forslag i kommentarfeltet.)

4 thoughts on “Bursdag!

  1. Yay, aktivitet!

    Kanskje du kan skrive eit innlegg om den siste hospiteringsvakta i Mexico, då de hadde ei døgnvakt hos meksikansk røde kors? Så følgjer vi med!

    • Kanskje det kanskje… Eller kanskje eg er blitt så åndssvak at all hukommelsen min er borte. Vi får se. På mandag kanskje 😛
      Suss pus!
      (Men andre forslag mottaes og med takk altså!)

Legg att eit svar

