10 ting livet har lært meg siden sist

Hei bloggen, cupcakes, Olav Emil, Øystein, Maria og evtuelle andre som har savna meg!

10296850_814765835226839_1601354562_n

I innlegget eg posta på bursdagen min (i oktober) lovde eg å komme sterkere tilbake. Her er eg (trur eg). Eg veit ikkje om eg tørr å love at eg er tilbake, for det slår som oftest feil, men eg er hvertfall ganske mykje sterkere.

Dette er det første innlegget i 2015, og mange bloggere starter året med ein oppsummering av det forrige året (men dei fleste er litt tidligere ute enn meg!). Å oppsummere 2014 er ingen vanskelig oppgave: 2014 var eit drittår! Eg har vært i helvete, men no er eg heldigvis tilbake igjen! Yay!

 «For det har vært et heilt forferdelig år, Åh Satan så seint tiå av og til går»

Verda går fremover! Takk Gud (og/eller fastlegen!) Eg kan ikkje hugse sist eg skreiv ein heil, passe lang tekst, så vi begynner rolig i listeform (i ekte blogg.no stil!)

Her er 10 ting livet har lært meg siden sist:

  1. Karma finnes ikkje! Hunden som er det lykkeligste vesenet i verda, fordi det snør, er det samme (forbanna) lykkelige dyret som tygde hull i joggeskoen din (og ja, eg liker dyre joggesko!)
    LK
    Eit gamalt illustrasjonsfoto for anledninga (utan snø og med feil hund)!
    (Siden eg veit at mamma liker dette biletet vonar eg ho kan tilgje meg for å ha skrevet ordene «helvete» og «satan» på det store, skumle internettet).

  2. Det er betre å være frisk enn å være sjuk.
    11032838_888211961229626_929919214_n
    (Verdas beste Inga Helene får æren for tidenes beste illustrasjonsbilete med tidenes beste autocorrect!)
  3. Det er bedre å ha vondt enn å være psyko.
    tumblr_mctredrIGG1qcp6nk
  4. Friske folk har ein enorm pille-skepsis. Eg vonar karma kjem og biter dei i rompa ein dag (men ikkje altfor hardt sjølvsagt… Men kanskje hardt nok til at dei føler behovet for ein paracet eller ibux).
  5. Det er ugunstig å ikkje drikke alkohol: Då trur folk at du er gravid!
    DSC04047
    Illustrasjonsbilete av at eg drikker alkohol (unnskyld mamma) og ikkje er gravid!
  6. Det er ugunstig å få blodtrykksfall saman med fremmede folk: Då trur folk at du er gravid!
  7. Ein sjukemelding i ein konvolutt veier 19 gram. Grensa går på 20 gram før ein må putte på ekstra frimerke.
  8. Eg har lært å køyre lett lastebil og var ca akuratt «god nok» til at sensoren følte seg trygg og gav meg lappen til tross for at eg ifølge køyrelæraren er Nord-Europas raskeste girer! (…Og eg har og lært kva friksjon er! Veit du egentlig kva frikjson er?)
    10950464_1609329459290080_1602481563_n10963823_411729539000384_1799585194_n11055813_423014927858496_38021428_n
  9. Det er lov å køyre forbi mopeder sjølv om det er «forbikøyring forbudt»-skilt. Hurra!
  10. Briller er greit: Dei gjør det enklere å se ting! Og det er ganske praktisk å se ting!10843667_784464508304052_1838061419_n
    Illustrasjonsbilete av meg og «ulven» til kollega Silje! På Steinefjellet for ca 100. gang, men 1.gang eg faktisk ser utsikten!


    Eg forsetter i ekte blogg.no-stil med dagens sørsmål (i fleirtal denne gangen, siden det er så lenge sidan sist):

    Har du savna meg? Kva foretrekker du: Kvalitet eller kvantitet? Veit du kva friksjon er utan å google det? Og om ei pille var det som skulle til for at livet var verdt å leve, ville du tatt den da?

10 thoughts on “10 ting livet har lært meg siden sist

  1. Ntååeee, duuuue er verdens beste 😘
    Jeg har en viss ide om hva friksjon er..
    Har definitivt savna deg.
    Kvalitet/kvantitet er avhengig av sammenheng.
    Ville tatt pille om det stod om liv.

    • Nei, DU er verdens beste ❤ ❤ ❤
      Olav Emil meiner at du burde vite kva friksjon er når du er kjoledesignersveiseingenør! Så det så!

      Kvalitet eller kvantitet i bloggsammenheng!?

      Så du putter ikkje i deg ei pille før du holder på å døy? Ikkje ein gang hvis livet ditt var kjempebæsj og den eine pilla (som forøvrig ikkje er eit rusmiddel) tar deg med inn i ei rosa sky der du kan leve normalt og ha det dritfint og løfte 90 kilo i knebøy og sånn?

  2. ha ha ha – sorry, spontansvar
    kvalitet/ kvantitet – avhenger av mye. Friksjon, tja – kunne ikke forklart det, kanskje om det stod om liv :-/ 🙂 Eller så kunne jeg tatt den pillen, for å se at livet har verdi selv om jeg ikke kan forklare hva friksjon er 🙂

    • Hehehe…. Eg kjenner til det! Du er ikkje den først som gjør sånn 😛
      Friksjon er ganske praktisk og i veldig mange situasjoner er friksjon livsviktig, men heldigvis ikkje på den måten at nokon står med ein kniv på strupen din og ber deg om å forklare kva friksjon er 🙂 Håper vi slipper unna den situasjonen!
      Hehe… Bra valg!

  3. Brillar er dritt. Men kanskje betre enn null visjon (nei, ikkje orddelingsfeil denne gongen).

    Eg veit iallefall at meir friksjon ikkje gjer at ting sklir lettare.

    Når kjem dagens nordsmål?

    Og hugs at om kvantitet er heilt fråverande, blir det heller ingen kvalitet.

    • Briller er betre enn ikkje briller (for min del) og linser er vel hakket over det igjen, men det gidder eg ikkje, heilt enda!
      Du er superteit! Gjett om eg skal banke deg neste gang du skriver noko feil!

      Dust! Eg skal gi deg kvantitet eg, di ræv! ❤

Legg att eit svar

