Kvantitet

Snapchat-5511639086798912940«Snille» Olav Emil påpekte så fint i kommentar etter forrige innlegg «Hugs at om kvantitet er heilt fråverande, blir det heller ingen kvalitet.»

Her har du kvantiteten din, din dust!

I dag har eg vært på nyhetene, så nå forventer eg å være toppblogger før eg våkner i morgon! Gleder meg til Norled/Fjord1/fjordled/nord1 finner ut at dei skal sponse meg med masse ferjeturer fordi eg har verdas kulaste blogg!

Dagens spørsmål: Såg du meg på nyhetene? Var eg kul? Er du og lei av ferjer som ikkje går? Har du vært på nyhetene før?

(Ps. No er vi omsider på veg til Ukraina! Hurra! Men siden dette innlegget handler om kvantitet og ikkje kvalitet kan eg skrive meir om det seinere.

…og til mamma: Vi lever enda! Har ikkje blitt spist opp av sultne lastebilsjåfører ennå)

Legg att eit svar

