Ut på tur…

Det er hull i min kalender, og min trailer har full tank
Eg ser ikkje bak meg lenger. Lever nå, og tenker fram
Kom kom kom an baby. Kom kom kom an!

DSC06551

Folket ville ha blogging, og blogging blir det! Skuffelsen over at eg ikkje blei toppblogger over natta, etter å ha vært på nyhetene og ytra mine synspunkter anngående ferjer (som er veldig in for tiden) har akuratt lagt seg! Men kven veit… Kanskje blir det toppblogger av meg ein gang, likevel…

Tiden flyr i godt selskap! Siden forrige innlegg (som for ein gangs skyld bare er to dager siden) har vi vært innom Danmark, Tyskland, Tjekkia og Slovakia. Vi tilbringer natten på hotell i Slovakia før vi krysser grensa til Ukraina i morgon!

Siden eg begynner å bli gammel og plutselig har behov for søvn gjør vi det på den enkle måten: Her er litt bilder frå turen så langt, så kjem det meir tekst etter hvert. Om nokon føler for å benytte seg av kommentarfeltet så slå dykk laus!


DSC06381
Ein ambulanse, ein svigerfar og ein lastebil som akuratt har køyrd i land i Danmark. Legg merke til svigermor i lastebilen som dokumenterer alt etter ordre frå svigerfar.

DSC06514I full fart på motorvegen i Danmark.

DSC06518
Eg har (nesten) altid hata ordet «ambulansesjåfør», men denne ferien er det vel nettopp det eg er?! Eg klager ikkje!

DSC06544
To av tinga eg likar best i heile verda i skjønn forening: Ambulanse og vindmølle! På dette stoppestedet i Tyskland hadde eg turens første traumatiske toalett-opplevelse. Kanskje det kjem eit samleinnlegg om traumatiske toalettbesøk seinere?! (Neida, mamma!)

DSC06583I Tjekkia må du spille trompet når du sit i rullestol! Eg har og oppdaga at det Tjekkiske språket er hakket vanskligere enn nynorsk!

DSC06586Det er ikkje kvar dag eg kan si at eg er gift med ein mann som køyrer ambulanse, så dette må dokumenteres, Mangler bare uniformen!

DSC06597
Dieselfylling i Tjekkia.

DSC06633
Og litt «kveldskos» til ein svært etterlengta middag! Du veit du er i Øst-Europa når du bestiller øl og får 12%!

Og til slutt turens kanskje fineste bilde i anledning at eg er trøytt og har tenkt å sove nå:
DSC06572
Verdas finaste gjesp!

God natt frå Slovakia (og til Lars Peder: Ædabæda!)

10 thoughts on “Ut på tur…

  1. Dette her såg ut som den ideelle familietur! (For dåkas familie) Veldig kult at du tar deg tid til å blogge underveis, og fotoblogging er forøvrig min favoritt. Her gjelder forøvrig både kvalitet og kvantitet 😉

    Og så ser eg at du er heilt elendig i tsjekkisk sånn at eg må oppklare et par ting. For det første er det et sykkelhorn og ikkje ein trompet rullestolbrukeren har. (Er det litt ironisk å bruke sykkelhorn på ein rullestol, eller kan vi anse ein rullestol som ein slags sykkel med støttehjul?) På skiltet står det forøvrig at når rullestolbrukeren kan tilkalle hjelp ved å tute tre ganger med sykkelhornet.

    God tur videre!

    • Moderator, kan du rette opp i følgende: forøvrig kan fjernes i siste setning i første avsnitt og når må fjernes i siste setning i andre avsnitt.

      Eg er kanskje heilt rå i tsjekkisk men det skranter litt på norsken av og til.

      • Eg kan ingenting bortsett frå å like, godkjenne, kaste i søppelet eller merke som spam. Heile verda får heller sjå kor dårleg du er i norsk (men du kan jo trøyste deg med at dei og ser kor rå du er i tjekkisk)

    • Den ideelle familieturen for denne familien, men ikkje for kven som helst. Er nok ikkje alle *kremthost*mamma*harrrk* som hadde vært like komfortabel 🙂
      Når det kjem til fotoblogging kjem det stort sett både kvalitet (håper eg) og litt kvantitet frå meg. Det må til!
      Skiltet med rullestolbrukeren forsted eg egentlig, når eg la godviljen til. Men er må jo prøve å være litt morsom lixzom! Men takk for oppklaringen! Nå ble eg mye bedre i tjekkisk!
      Takktakk! God påske til dere ❤

  2. Woho!! Ser ut som du får igjen for alt strevet med superførerkortet. Når du har tatt ekstralapp ene og alene for å være sjåfør i en ambulanse, da kan du ikke si at du ikke er ambulansesjåfør, men du har jo alle slags andre ting å skilte med, så jeg lover å ikke sette deg i bås (noe jeg tror er klin umulig).

    • Valutta både for strevet og pengene!
      Eg har vel strengt tatt brukt både meir tid og penger tildligere på ein ekstralapp, kun for å køyre ambulanse (utrykkning). Køyringa er ein viktig del av jobben, så klager ikkje, men det er litt stigmatiserende å bli kalla ambulansesjåfør i andre sammenhenger enn denne 😛 Men takk for at du holder meg utanfor båsene! EG trives best der! (Saman med deg ❤ )

    • Dette er ingen vanlig ferietur! Ambulansen er nå levert til eit barnesjukehus vest i Ukraina, der den forhåpentligvis har ein lang karriere forran seg (sjølv om den er pensjonist etter norsk standard). Lastebilen er fullpakka med diverse ting folk trenger for å overleve og ha det passe greit (klær, møbler, bleier osv.) og blir med heim igjen til Norge før den forsetter den evige runddansen mellom Noreg og Ukraina.
      Ein bra ferie med andre ord!

Legg att eit svar

