Livstegn frå Polen

På disse turene (eg er på min 2. men begynner allerede å føle meg litt småerfaren) er det lett å føle at ein suser frå land til land, nesten utan stopp. Nå begynner eg å føle at eg har vært litt for lenge i Polen. Etter at vi kryssa grensa frå Ukraina til Polen har de siste to dagene vært fulle av lastebilrelaterte ting. For Olav Emil sin del: Hardt arbeid, venting, fortolling av varer, telefoner og misforståelser. For min del: Venting og candy crush!

DSC07138
Flinke lastebil-mannen køyrer lastebil på dei utroligste steder. Her i Augustow (sånn ca) i Polen.

DSC07119
Det blir ikkje skikkelig lastebiltur utan snø og forsinkelser! Mannen er selvfølgelig skikkelig trist!

DSC07117
Heldigvis blir mannen fort blid igjen. Kanskje fordi han snart kan køyre videre til neste plass med enda fleire forsinkelser? Legg forresten merke til lastebildingsen som hadde laga eit skikkelig stort hull i bakken, fordi Polen er supergjørmete med masse sludd.

DSC07147
Heldigvis hadde den gjørmete plassen fine storker som kona kunne ta bilde av mens mannen og alle manne-mennene lasta bilen og banna på polsk. («Korva» eller noko sånn… Det betyr vist «svin» sjølv om det høyres meir ut som «pølse».)

DSC07135
Turen videre går til eit tettsted utanfor Lods (som egentlig skrives med rare polske bokstaver). Her klarer eg til alt hell å kvinne meg opp til en dobbel intervalltreningsøkt til tross for snøstormen ute (som heldigvis er over idet eg begynner). Joggeturen blir avslutta med at eg lærer at enkelte polakker ikkje er veldig service-innstilte (i motsettning til alle dei andre fantastiske polakkene vi har truffet til nå!) og eg rekker tilbake akuratt tidsnok til at toll-papirene er klare.

DSC07173
Som om dagen ikkje hadde gitt oss nok venting, er det selvfølgelig altidtreige, raude lys langs vegen. Ventetiden brukes til å lage rar kunst, som f.eks biletet over. Natta blir tilbragt i lastebilen (på truck-stop, ikkje ved det raude lyset).

DSC07199
Dagen i dag startet med enda meir venting. Ein lastebil kan vist aldri bli stor nok. Mannen er «pjusk i nesa» og kona lærer at migrene og lastebil på humpete veger er dårleg kombo. Snytepapiret i Polen gjør det heldigvis litt artigere å være småpjusk! (Sjølv om det er parfymert med lukta av offentleg toalett)

DSC07189
Flinke jobbe-mannen er klar for enda meir lasting av varer…

DSC07197
…mens kona leker fotograf.

DSC07204
Etter ønske frå kona ble det ein kort dag på vegen i dag. Bilen står parkert på truck-stop utanfor byen mens mannen og kona tok inn på hotell i Proznan som viste seg å være ein ganske fin by.

DSC07219
Nesten like fin som Bergen,bare med 96% sprit på matbutikken og 50 paracet til under 20 kroner.

Planen for laurdagen er å køyre gjennom heile Tyskland på grunn av køyreforbud for lastebiler på søndag. Å tilbringe eit heilt døgn på truck-stop i Tyskland frister liste, så vi krysser fingra for ein dag med masse køyring, lite venting og null «pjuskhet».

4 thoughts on “Livstegn frå Polen

  1. Takk for nok en hyggelig oppdatering!

    Dersom gårsdagens tur gikk greit, er vel dagens økt begrenset. Dere kan jo ta en stopp i Aarhus, eller kanskje Aalborg? Begge de byene er jo fine, men kanskje vanskelig å sette bilen på et parkometer i sentrum….. Jeg ser fergene er i rute, så dette ser lovende ut.

  2. Ååå så kjekt å se alle bildene! Men det er litt skummelt at dere måtte kjøre gjennom slike byer som Lods (Łódź), Augustów og Poznań! Den siste var fin mens de andre… Jeg vil helst kjøre rundt for å unna dem:) men jeg håper at dere hadde en fin tur likevel;)

    Hilsen fra polske jenta fra Bergen!

    • Takk for «spennende» kommentar.

      Lodz køyrde vi bare igjenom/forbi. I Poznan hadde vi eit døgn på hotell og i Augustow tilbrakte vi eit døgn og ein dag. Spennende å høyre at dette er plasser du helst vil unngå. Eg sitter ikkje igjen med veldig bra (eller dårlig for den del!) inntrykk av det lille vi så av Lodz og litt meir av Augustow, men Poznan virka jo som eit fredelig turiststed. Er du uenig?
      Vi hadde ein dag som turister Poznan og storkoste oss. Er dette egentlig ein skummel by? Eg ble veldig nyskjerrig nå!

      Hadde forøvrig ein liten joggetur aleine, delvis i skogen i Augustow. Innser nå, etter kommentaren din at det kanskje ikkje var så lurt. Burde kanskje innsett det litt før, med alle spritflaskene, søppelet og klærne eg jogga forbi! 😛 :/
      Hilsen «Naiv turrist» som håper på svar frå den litt meir kjente 😉

Legg att eit svar

