«Lupus spiste leksene»

Eg er oppvokst i ein fredeleg heim, som dratt ut ifrå noko mykje finare og dyrare enn ikea-katalogen. Med ei mor (gla i deg mamma) med stort hus og støv på hjernen var det ikkje hjarterom for nokon hund. (Istadenfor fikk eg vokse opp i nærværet av både katt, marsvin og undulat: Ikkje ille det heller!)

Gjennom oppveksten forstod eg aldri denne klisjè-unnskyldninga om hunden som hadde spist leksene. På det glade 90/00-tall falt førstevalget av dårlige unnskyldninger stort sett på at dataen klikka (datamaskinene på begynnelsen av 00-tallet gjorde ofte det) eller at disketten var øydelagt (eit velkjent problem for alle som er født før 1990).

fjorten
Eit illustrasjonbilete av meg, frå den tida diskettar var ein del av kvardagen, og ein ikkje kunne sitte på internett samtidig som nokon snakka i telefon.

Eplet falt langt frå stammen… I motsettning til mor mi bur eg i eit lite og veldig støvete hus, med hjarterom til to (av og til 3) fantastiske, hårete venner. I den grad eg kan si at eg har støv på hjernen er det reint fysisk (fordi huset mitt er så støvete at alt støvet trenger seg inn i alle kriker og kroker; som for eksempel hjernen). Og nå, etter mange, mange år forstår eg omsider den typiske klisjeen om hunden som spiser lekser:

20150630_014854
Som ein person som har opptil fleire vokenpoeng har eg selvfølgelig permer fulle av «viktige» papirer (Les: Ting du ikkje veit om du trenger/ikkje orker å sortere). Her har Lupus hjulpet meg med sorteringsjobben! Takk Lupus!

Flaks at vi lever i ein digital verden, slik at om eg ein gang får unger (som er like late som eg var når eg gikk på ungdomskolen) ikkje kan unnskylde seg med at vi har ein Lupus som liker å spise viktige papirer!


Ps. Hugs å trykke på avstemminga på neste innlegg slik at eg veit kva eg skal bruke all den plutselige innspirasjonen min til å skrive om…

3 thoughts on “«Lupus spiste leksene»

    • Absolutt! Heilt dagligdags!
      På toppen av det hele klarte han og å få akutt sprutoppkast mens eg satt på bakken og han stod over meg 😦 Akk! Godt han har reist på ferie!

Legg att eit svar

