Tilbake til sivilisasjonen…

Etter nesten 3 uker på en «øde» øy, i ein kommuniststat er eg tilbake til det som kanskje kan kalles sivilisasjonen i Mexico. Min antagligvis trofaste følger, mamma, feiga ut etter litt over 2 uker utan livstegn og ringte meg. Ellers har kontakten med omverdenen vært heller begrensa med unntak av eit par sms og bittelitt tid på nett. Så her er omsider eit aldri så lite livstegn…

DSC09498

Kvar gong det har skjedd noko (eller ikkje skjedd noko, som var meir vanleg) har Åshild sakt «Eg gleder meg til å se kva som står i blogginnlegget etter turen».  Sannheten er at eg er minst like spent sjølv. For kva i alle dager skal eg skrive om Cuba?

«Var det ein bra tur?»
«Jada, vi hadde det fint»
«Kva gjorde dere da?»
«Nei, altså… Eh… Veit ikkje…»

DSC09074.JPG

Eg sitter igjen med ein superambivalent følelse til heile Cuba og er eigentleg nesten tom for ord. Aldri før har eg brukt så mykje tid på ein plass utan å klare å bestemme meg for kva eg egentlig synes.

Åshild og alle andre skal få glede seg til «Cuba-innlegget» ei stund til. Eg jobber med eit lite (Les: langt!) innlegg om turen, om Cuba og om alt anna som bør stå i eit sånn innlegg, men det kjem muligens til å ta litt lengre tid enn kva eg vil bruke når eg har ferie.

No er eg omsider tilbake til Mexico. Etter ein del komplikasjoner  og litt leiting fant eg denne fine fyren på flyplassen:

DSC09613Den observante leser (evt. bare Åshild) legger kanskje merke til at eg har klart å lure han med meg til Acapulco. Heldigvis var vi heldigere med været denne gangen enn sist.

DSC09626
Meksikanerenes svar på syden.

Det er ikkje bare været vi har vært heldige med. Takket være elendige spansk-kunnskaper hos oss og elendige engelsk-kunnskaper hos politiet klarte vi å «snike oss unna» en bot etter at ein stakkars einsleg politimann påsto at Olav Emil køyrde på raudt lys.  Olav Emil er antagligvis den eineste i heile Mexico som ikkje køyrer på raudt  lys, så karmaen seira heldigvis til slutt.

I dag har vi reist videre til ein by (og stat) som heiter Puebla. Vi har ikkje rukket så mykje anna i dag enn å køyre bil og spise, noko som egentleg ikkje er så verst når ein er på ferie…

Har du sakna meg mens eg har vært vekke? Kva vil du lese om Cuba? Kva synes du om at Sophie Elise vant prisen «årets kjendisblogger»? Synes du eg burde vinne ein pris? Kva er best av Petter Stordalen og bacon?

5 thoughts on “Tilbake til sivilisasjonen…

  1. Eg må vere ærleg (for det lærte pappa meg!) og seie at eg har vore supertravel og gløymt å sakne bloggen din! Orsak!!
    Og så vil eg gjerne vite kor mykje gris du åt på Cuba, og om kommunistgris samakr betre enn kapitalistgris? Og røykte du sigar?
    Sophie Elise er min nye helt. Men du burde vinne prisen «årets ambulansearbeidarbloggar». Eventuelt kan du og Terje Aa få delt pris i kategorien «årets bløoggar med ein ordentleg jobb». Så kan de bli vener!
    Eg trur bacon luktar betre enn Petter Stordalen, som sikkert nyttar alt for mykje manneparfyme. Dessutan likar eg ikkje små menn – og bacon har vore gris ei gong! Grisar er kule!

    • Du er tilgitt ❤ Men eg saknar bloggen din sjølv om eg er travel til tider! Og du har vært vekke betydelig lenger enn 3 uker!
      Med unntak av bittelitt skinke så har eg ikkje spist gris på Cuba, men eg kan melde om at kommunistgris smaker veldig dårleg. Cubanske sigarer kjem det eit avsnitt om i det superseriøse innlegget eg kjem til å poste på eit eller anna tidspunkt…

      Målet mitt for 2016 er å vinne ein pris, så eg synes du skal nominere meg!

Legg att eit svar

