Perspektiv… Igjen!

Folk som har facebook har kanskje fått med seg den fantastiske «on this day»-funksjonen som tar frem gamle minner frå dagens dato frå tidenes-facebookmorgon. Nokon minner er gode, andre ikkje fullt så gode. Eg priser meg lykkeleg for at den gamle facebook-kontoen er deaktivert og at den nye kun har eksistert i ei tid der eg ikkje poster så veldig mykje kleine ting på internettet.

8.mars for to år siden stod eg heime på trappa med parkeringsbot, sjukemelding og kjipe medisiner. I døra blei eg møtt av ein stakkars kar med lampeskjerm rundt halen. Eg endte opp med å skrive blogginnlegget perspektiv.

20140508_134108
Det er trist å tenke på kor lite som har forandra seg på disse to åra. Nokon ganger føles det som om heile universet jobbar saman – mot meg! Verda går fremover – for alle andre. Ikkje misforstå, eg har det heilt greitt. Det hadde bare vært så vannvittig mykje greiere om universet (og kroppen min) jobba litt på lag med meg.

Då eg skreiv det forrige blogginnlegget (om nyttårsforsetter) hadde eg eit lite håp om at det skulle bli litt meir liv her inne enn kva det har vært. Er det ikkje litt rart at ein kan sitte på årets siste dager, full av optimisme (eller kanskje ikkje) og leggje store planer for alt ein vil få til i året som kjem. Og vips så har det gått eit kvart år før neste blogginnlegg kjem…

Då eg starta denne bloggen var det fordi eg ønska meg ein gla-blogg. Ein blogg der eg kunne dele reiseopplevelser og kvardagsgleder. Desverre er det lite i livet mitt som passer med dei planene no.

Det er alltid når livet er kjipest at trangen til å skrive er størst, arkivet mitt vokser, men ting slipper ikkje gjennom sensuren. Det er kanskje best sånn for ei lita stund…

Det siste Mexico-innlegget er straks ferdig. Det kjem om eit par dager (trur eg!) Kven veit kva som skjer etter det. Eg håpar eg kjem sterkare attende!


Don’t you think you ought to rest?
Don’t you think you ought to lay your head down?
Don’t you think you want to sleep?
Don’t you think you ought to lay your head down tonight?

Don’t you think you’ve done enough?
Oh, don’t you think you’ve got enough, well maybe.
You don’t think there’s time to stop
There’s time enough for you to lay your head down, tonight, tonight

Let it wash away
All those yesterdays


Eg driter i dagens spørsmål og oppfordrer heller alle til å være snille med kvarandre. Sei noko fint til nokon eller gi nokon ein klem!
Fine ord i kommentarfeltet gir god karma!

Fred og kjærleik
…and all that shit ❤

4 thoughts on “Perspektiv… Igjen!

  1. Hei og hopp:) Kjenner jeg gleder meg til og henge med deg og ikke minst Laffen i sommar..Snart ute og bade? eller sjokolade på en fjell topp? Klem t deg og kjekt med nytt blogg innlegg..

    • Fine Trude 💖
      Laffen, Lupus og meg gleder oss til sommeren og stemmer for å slå ALLE fluene i ein smekk!

      Eg hadde spontanbading i dag, så om eg klarer kan du og få det til 😊 Neste gang er du og med! Det blir så bra 💖

    • Takk for finfin kommentar! Eg sender masse god karma i din retning!
      Glad-blogg er absolutt målet, så da blir det litt stille innimellom. Heller kvalitet enn kvantitet

      ❤ ❤ ❤

Legg att eit svar

