Vindmøller og schnappi…

Til tross for manglende (!) eksosanlegg klarte eg å sove meg gjennom mykje støy, verkstedsbesøk (i fleirtal) og mykje styr.

DSCF5024

Fin tur gjenom Danmark, med lav sol og skittne vinduer. Med unntak av diverse verkstedsbesøk har dagen bestått av autobahn, autobahn og atter autobahn (og eit par tissepauser). Dansk radio har lite å snakke om, og mobber fremdeles nordmenn for «smørkrisen» for eit år siden. Bare vent, patetiske dansker! Den dagen dere plutselig står uten smør kan dere bare ha det så godt! Get over it lizzom!

Tysk radio er minst like teit: «Call me maybe» og «Gangnam style»! Eg er sinna på Clas Ohlson (som solgte oss duppedingsen som ikkje virka, som skulle få musikk fra telefonen over på radioen). Ellers høres det ut som de snakke om Schnappi ca hele tiden… (Men siden eg ikkje kan si noko anna enn «Kulepenn», «Faen», «Eg bløyr som ein foss» og «Hei, Eg heiter Lina Kristine» på tysk er eg ikkje heilt sikker…

Dagens oppturer:
-Statoil med nesten gratis internett som faktisk virka.
-2 sesonger med akutten for 300 danske kr inkludert norsk undertekst (altså over 30 timer underholdning… Det trengs!)
-Toalettseter som går rundt seg selv for å vaske seg!
-Eg har lært kva alle knappene på bussjåførsetet er til. Med andre ord: Hurraaaa!
-GPS-stemme med nordnorsk dialekt.
-Vindmøller! MASSE vindmøller! Overalt!
-Tyske kassadamer som banner (Eg forstår faktisk kva dei seier)

Dagens nedturer:
-Tysk radio!
-Dansk radio!
-Blære på størrelse med eit lite glass vann!
-Dansk ketchup som smaker sennep!
-I Danmark er det billigere å kjøpe øl på bensinstasjonene enn melk og brus!
-Tysk spagetti: Kokt så lenge at man like gjerne kunne fått den intravenøst (men så slipper man i det minste å stresse med å tygge).

2 thoughts on “Vindmøller og schnappi…

  1. Alkohol er alltid billegare enn mjølk nedover i Europa ❤ eg drikk framleis meir mjølk enn alkohol, so det ser kje ut til å vere eit problem for min del.
    Skal me ha ein bannekonkurranse på tysk ei gong? den som kan flest stygge ord, eventuelt det styggaste ordet, får eit glas mjølk og vodka?

Kommenter innlegget